Дигитализацията дава устойчивост на бизнеса - това е особено важно в моменти на кризи и икономически сътресения, каквито преживяваме сега. От друга страна, тя осигурява повече гъвкавост - едно от решаващите условия за конкурентоспособността на компаниите.
От откриване на сметка и ежедневно банкиране, до подробни извлечения за транзакциите и издаване на счетоводни документи. Всичко това вече е възможно в изцяло електронна среда и улеснява управлението на фирмените средства.
Paysera, заедно с партньорите си от АПИС и iFaktura организира безплатен уебинар през платформата ZOOM на 31 май от 15:00 ч., в който ще се говори за:
- Дигитална фирмена сметка от Paysera. Как българските компании могат да открият безплатна фирмена сметка през телефона или компютъра си. Мисията възможна: откриване на набирателна сметка изцяло онлайн.
- Важни новини от АПИС
- Финансовата практика по прилагане на Директива 2015/2366 за платежните услуги. Отчетността и законовите изисквания в помощ на бизнеса. Най-новата информация за степента на съответствие на разпоредби от националното законодателство с правото на Европейския съюз.
- Промени в Апис Право свързани с привеждане на законите в съответствие с решения на Съда на Европейския съюз. Напр.: Решения на Съда на ЕС (м. май 2023 г.) относно:
- Разпоредби от ЗДДС съгласно които за едно и също неизпълнение на данъчно задължение може да бъде наложена мярка имуществена санкция и мярка запечатване на търговски обект;
- Корекция на приспаднат ДДС във връзка с придобиването на стока, когато тя е била бракувана И ЗАНН, нарушаващи презумпцията за невиновност
- Платформа за онлайн фактуриране iFaktura. Как системата за издаване на счетоводни документи облекчава бизнеса и как може да се интегрира с Paysera.
Участието не се заплаща, но е необходимо да се регистрирате тук: https://events.apis.bg/default.aspx?sid=316&dcode=997.
За повече информация можете да позвъните на тел.: 02/923 98 00, 980 48 27, 988 35 41.
До 24 часа преди събитието ще получите линк за виртуалната зала в ZOOM.
Очакваме Ви!