Политика по качеството на "АПИС Европа" АД

Дейността на „АПИС Европа“ АД е изцяло посветена на анализа, проектирането, разработването, внедряването и поддържането на информационно-търсещи системи с големи бази данни, както и предоставянето на информационни услуги и обучения.

Основните цели на Политиката по качеството на ръководството на „АПИС Европа“ АД са:

  •       Произвеждане и доставяне на продукти и услуги с гарантирано високо качество;   
  •       Удовлетворяване на очакванията и изискванията на клиентите по отношение на  предоставяните от дружеството продукти и услуги;
  •       Стриктно спазване на договорените с клиентите изисквания и спецификации;
  •       Използване на най-съвременните и авангардни технологии при разработката на собствените продукти;
  •       Информиране, обучение, мотивиране, професионална удовлетвореност и приемственост в работата на персонала;
  •       Поддържане на ползотворни и дълготрайни отношения с партньорите и външните сътрудници „АПИС Европа“ АД.

За реализирането на тези цели, в дружеството е създадена, прилагана и поддържана ефикасна система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2015

Управителният съвет на дружеството, представлявано от изпълнителните директори:

  •       Официално декларира своята Политика по качеството, която е огласена, разбрана, прилагана и поддържана на всички равнища в дружеството;
  •       Поема персонална отговорност за периодично актуализиране на Политиката по качеството с цел непрекъснатото й усъвършенстване;
  •       Осъзнава водещата си роля при формулирането на целите по качество и създава механизми за контрол на тяхното изпълнение;
  •       Ангажира се с разгласяване, разясняване и прилагане на Политиката по качеството за реализация на целите по управление и за предприемане на всички необходими мерки, за да бъдат разбрани и постигнати поставените цели в определените срокове.

 

Изпълнителен директор:

Христо Константинов