Дейността на „АПИС Европа“ АД е изцяло посветена на анализа, проектирането, разработването, внедряването и поддържането на информационно-търсещи системи с големи бази данни, както и предоставянето на информационни услуги и обучения.
Основните цели на Политиката по качеството на ръководството на „АПИС Европа“ АД са:
- Произвеждане и доставяне на продукти и услуги с гарантирано високо качество;
- Удовлетворяване на очакванията и изискванията на клиентите по отношение на предоставяните от дружеството продукти и услуги;
- Стриктно спазване на договорените с клиентите изисквания и спецификации;
- Използване на най-съвременните и авангардни технологии при разработката на собствените продукти;
- Информиране, обучение, мотивиране, професионална удовлетвореност и приемственост в работата на персонала;
- Поддържане на ползотворни и дълготрайни отношения с партньорите и външните сътрудници „АПИС Европа“ АД.
За реализирането на тези цели, в дружеството е създадена, прилагана и поддържана ефикасна система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2015
Управителният съвет на дружеството, представлявано от изпълнителните директори:
- Официално декларира своята Политика по качеството, която е огласена, разбрана, прилагана и поддържана на всички равнища в дружеството;
- Поема персонална отговорност за периодично актуализиране на Политиката по качеството с цел непрекъснатото й усъвършенстване;
- Осъзнава водещата си роля при формулирането на целите по качество и създава механизми за контрол на тяхното изпълнение;
- Ангажира се с разгласяване, разясняване и прилагане на Политиката по качеството за реализация на целите по управление и за предприемане на всички необходими мерки, за да бъдат разбрани и постигнати поставените цели в определените срокове.
Изпълнителен директор:
Христо Константинов